Köket, done!

.. Nästan iaf.

Det saknas en fläkt och lite annan dekorativ inredning. Men det är väl iallafall 90% klart.

FÖRE


Spisen


"Köksön"


Diskbänken


Köket


.. och överskåp.


Kaklet


UNDER OMBYGGNAD

Alla överskåp togs ner.


Kaklet rev jag bort.


Socklar och sidostycken på skåp målade jag vitt.


Pärlspontspanel


.. kort och gott sagt så har jag:

• Planerat kökets slutresultat
• Tagit ner alla överskåp 
• Satt gips, lagat och spacklat väggarna och målat dom vita
• Målat fönstrerna
• Satt panel överom diskbänken och lackat dom vita och spärrat panelen mot fukt
• Köpt nya skåpluckor till de låga skåpen
• Tagit bort fläkten (den nya har jag inte köpt ännu)
• Köpt inredning och satt hyllor
• Sytt diverse inredningsdetaljer

EFTER

Panelen


"Köksön"


Diskbänken


Hemmasydda kökshanddukar. Samma tyg som duken på bordet och tyget på stolssittsarna.


Detta är där överskåpen satt (med glasdörrarna).


Med hjälp av 4000 kr så lyckades jag med allt detta. (Byggmaterial + inredning inräknat)


Kommentarer
Postat av: Cecilia F

Du ääääär så himla duktig! Supersnyggt blev de!

2011-03-10 @ 17:21:48
URL: http://ceciliafurstenhoff.blogg.se/
Postat av: Adrian

Fy fan vad sjukt duktig du är Sandra..

2011-03-10 @ 17:37:26
Postat av: Lill

Heeelt sanslöst vad du kan Sandra!!!!!!!!!!!!Du borde K märkas eller nåt sånt...;0)

2011-03-10 @ 17:53:16
URL: http://www.123minsida.se/roadsend
Postat av: Cissi

Jag håller med. Som jag sa under vårt trevliga samtal i söndags så är du verkligen GRYM. Verkligen inspirerande, börjar kanske tro att man kan lite själv  Ser fram emot att se det live en dag!!! Kram till dig!!!

2011-03-10 @ 17:55:28
Postat av: Kajsa

Vad duktig du är och fint blev det! :)

2011-03-10 @ 19:01:23
Postat av: Lillemor

ahhaah...sandra, jag säger som din sambo, GALEN!! sjuk skön människa är du iaf ;) de du inte kan är inte värt kunna :) <3 jättesnyggt!!!!

2011-03-10 @ 20:32:41
Postat av: tesa

Superfint! :)

2011-03-10 @ 21:45:38
Postat av: christina

Ingen som du........En kvinnlig Ernst ...kan allt, fixar allt....admire you so much!!!!

2011-03-11 @ 07:19:32
Postat av: christina

ingen som du......otroligt duktig,kan allt....

2011-03-11 @ 07:30:18
Postat av: Anna-Lena

Kikar in hos dig/er ibland men har aldrig "sagt något"

MEN nu kan jag inte hålla tyst!

HEELT OTROLIGT vad duktig du är, och envis ;o)



Stackars sambon, han törs nog snart inte åka iväg någonstans, risken finns ju att han inte känner igen ert hus när han återvänder ;o)



Hej svejs på dig du "alltiallosandra"

2011-03-11 @ 10:12:23
Postat av: Mor

Jag var lite skeptiskt först eftersom jag tyckte att köket var ganska okey tidigare....men nu...helt otroligt fint blev det!!!

Sitter med en tår i ögat för jag blir så himla stolt över dig min kära dotter.

Saknar dig.

Kram

2011-03-11 @ 14:12:13

Skriv en rad här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0