Fy tusan

Igår, mina vänner, var det en liten sammankomst hos mej i min nya lägenhet. Fick träffa en gammal klasskompis, en av mina grannar och andra bekantskaper. Vi spelade kort och hade det trevligt, drack nån öl och så.

De flesta blev småkära i Mira, det vet jag. Hehe.

Många satt på golvet och spela kort, och Mira gick mitt i ringen och la sig i centrum, för att njuta av allt kliande. Haha! Så himla söt. Människor hon aldrig träffat, går hon fram till och riktigt myser med dem :) Hur som helst, snacka om en cool hund!! Det är hela jä*la otroligt!! Bara ligger mitt på golvet på rygg och vill bli kilad. Hon är så fruktansvärt trygg denna hund. Oh, va roligt det är! Alla situationer är för henne ingen deal alls.

Det va som på flygplatsen när vi var där, hon bara la sig mitt på golvet bland allt, och bara myste.. ^^

Världens bästa hund. Älskar henne så mycket.

Detta var på flygplatsen. Denna syn är väldigt vanlig när man ser henne. På rygg :)

(Jo, jag vet att hon är jätteskitig, men det kommer från när hon är med på bussgods)


Nåja, nu ska vi mysa, jag och Mira. Kraam!


Kommentarer

Skriv en rad här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0