Ursäkta..

... men vart FASEN är snön på väg?!? Gosh, snön håller ju på smälta bort, why? Det är halkigt och jävligt på vägarna, det är inte mycket snö kvar nu. Vi har 2 plus!! Varför kommer det plusgrader? Fattar inget. Det absoult värsta som finns är kyla/mörker UTAN snö. Höövva!

Jag sitter då på jobbet nu och väntar på fikapausen (: Mira ligger här bakom mig och sover, det som hon är så duktig på.

Jag beställde sånt där Plaque Off till henne. Har använt det nu över en vecka, men asså jag märker ingen skillnad på andedräkten. Kankse måste vänta lite till? Tandsten har hon inte iaf, för jag knogar att borsta dom där djävulsgaddarna. Däärimot, som sagt, matintaget är desvärre inte att leka med ! :D

Kraaam! ♥

En lite random bild kan ja väl slänga in!


Kommentarer

Skriv en rad här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0