Lugnt och stilla

Ja, det finns inte så mycket att säga egentligen. Allt rullar på!

Mira har ju slutat löpa, gud va skönt det var. Men lukten finns ju desvärre kvar lite ^^

Koncentrationen som alltid varit låg, har blivit bättre. Dock inte så bra som jag tycker den kan vara. Men jag stressar inte fram något.

Sen har hon fått följa på jobbet på Bussgods, och det har gått skitbra. Hon hade ju fått för sig att börja skälla och backa för främlingar (?) men den fasen har gått över nu. Alla hon ser och som kommer fram hälsar hon så himla glatt på. Hon sätter sig framför dem och vill bli kliad :)

Nu har hon fått ett ben som hon tuggar på medans matte ser "mannen som talar med hundar".

Detta är Mira för 5 min sedan när hon satt och väntade på sitt ben:

Nä, nu ska jag springa ner i källarn och börja tvätta lite! :b

Kram!


Kommentarer

Skriv en rad här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0