Famous

Mira är ju rena kändishunden nu. Jag gick på apoteket för att köpa fästinghalsband och helt plötsligt var det en folkhop utanför affärn i en fin liten ring som stod och beundrade min kära vovve. En kvinna stod och berättade historien om Sankt Bernhardrasen, kameror plockas upp och en rad blixtar går av. "Okej, tack för er uppmärksamhet men nu måste vi gå vidare, hejdå."


Sen gick jag på Avenyn för att köpa tråd, när jag kommer ut står 4 stycken och tar kort på Mira. Jag ställer mig bakom allihopa och tittar på.
Då ber folk varandra om hjälp, att ta kort på dem tillsammans med Mira. Så dom turas om att gå fram och sätta sig brevid henne och dom andra fotade med deras respektive kamera.


Haha, då tar jag ett steg fram och knyter loss kopplet. Alla människor ursäktar sig  så mycket. Ingen fara, säger jag. - Hon är mycket vacker, det vet jag. Så jag förstår er :)


Kommentarer

Skriv en rad här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0