Tok

Imorse tog vi vår vanliga morgonpromenad i slottskogen. Vid den andra sjön vi kommer till, så finns en brygga vi brukar sätta oss på och mata fåglar, där skulle jag ge Mira vatten.

Hon ställde sig upp och backade lite väl långt bakåt. "Plurr!" lät det och Mira klamrade sig fast med framtassarna för att inte ramla i sjön helt och hållet. Halva hunden var under vatten.

När jag skulle dra upp denna 58kilos-klump så halkade jag på bryggan och var ca 1cm från att själv hamna i vattnet. Jag tror folket runtomkring fick sig ett gott skratt :)

Här är en bild, så ni kan se storleken;

Sen har ju Niklas precis blivit kombiägare. Volvo V40 T4:a :)


Mira exakt precis just nu. Hon ligger helt utslagen efter morgonmotionen!


Kommentarer

Skriv en rad här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0