Vilken hund!

Idag tog jag Mira och gick med bestämda steg mot spårvagnen, hoppade in i den och satte mig ner. Utan ett ord satte sig Mira ner brevid mig och efter några sekunder la hon sig ner, lugn, avslappnad. Vi åkte i 10 minuter sen gick vi mitt i stan, i den innersta innerstan. Det gick jättebra, hon vände på huvudet kanske fyra gånger. Sedan mötte vi upp Sara och Sabina precis utanför den största gallerian, hon blev omklappad en stund sen satte vi oss på spårvagnen igen. Gick galant!


Innan vi kom hem sprang vi in på hemköp och handlade lite mat, när vi kom ut fick vi se detta söta par utanför affären :)
Min lillasyster Sabina och Mira.

Väl hemma fick hon en oxknota som belöning för det perfekta uppförandet på stan.

Oj, vad jag är en stolt matte!

____________________________________

 

På promenaden vi gick ikvällst;

Utsikten är mycket fin från det berg vi bor på.





Kommentarer

Skriv en rad här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0