Hotell bokat!

Japps, nu var hotellet bokat i Sundsvall. Det blir min och Miras allra första vistelse på ett hotell (som kunder då). Men eftersom jag är arbetsskadat efter 3 år i branshen, hotellstädning, så får vi se hur mysigt det blir. I know all the dirty secrets, haha.


Hur som haver så har jag äntligen fått Mira att gå upp lite i vikt. Jag har verkligen fått kämpa med henne, men alltid utan resultat. Vad krävdes? Jo, färskfoder. Det går inte jämföra med torrfoder. Det är ren fakta.
(Jag vill försäkra alla er djurvänner om att jag inte tränar sönder henne eller riskerar hälsan på Mira. Jag är fullt medveten om hennes kropp och hennes ålder, jag har full koll och gör all träning med observation, rekomendation och försiktighet.)


Mira ligger i skuggan av bilen helt utslagen med sin söndriga basketboll hon fått av "moster" Sara när hon var valp. :)


Kommentarer

Skriv en rad här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0