Skrinda.


Sportmix (eller vad det nu hette), det fodret jag bytte då Halla slutat säljas, det var helt värdelöst för Mira. Jag har aldrig sett en hund skita så mycket av det! Jag är verkligen trött på allt torrfoder så nu börjar vi med färskfoder. Det kommer knappast rymmas i frysen, men vi får se hur vi löser det. Man får väl se till att ens egna mat bara är kylvaror ^^. Färskfodret jag kör med nu är från Huveröds och heter Priima. Det är ligger på 40,7 i proteinprocent/1000g och är tillämpat för arbetande hundar. Jakt, släd m.m. På papper måste jag säga att det ser jäääkligt bra ut. Hoppas det är lika bra i praktiken med. Mira älskar det.


Och idag har vi hämtat skrindan (äntligen) och monterat ihop den och testkört lite. Till denna använder vi oss av en Björkissele. En mycket fin sele som jag rekomenderar till alla!



Haha.


Kommentarer

Skriv en rad här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0