Förvirrade.

Den ena säger: "Det är lugnt, hunden är bra. Oroa er inte, ingen åtgärd behövs."
- Guuuud, va skönt tänker man då. Stenarna faller från hjärtat och vardagen fortsätter.

Sen ändrar sig denna person plötsiligt och säger: "Mira ska öppnas och tas prover från njurarna." (Detta säger hon EN dag efter hon sa det första.)

Sen ringer nästa vet och säger: "Men varför ska man öppna henne? Hunden mår ju bra och värderna är stabila? Det anser jag att man INTE behöver."

? ? ? ? ? 

Jag blir helt galen!!!!!! Va f*********n är det här?!

Sen när Niklas ifrågasätter dom så är det hela den andres fel att det blivit såhär, så lätt som det är att skylla på någon annan såklart. Och ÄNDÅ får vi INGA svar på HUR vi ska göra!

- Jaja, skydda era egna skinn jävla veterinärjävlar och skit i min hunds hälsa sålänge inte NI måste svara på några knepiga frågor eller se dålig ut för att NI fan inte gör ert jobb. Ja, gud förbjude om det skulle hända.


Usch vad arg jag blir. Här har man slängt ut tiotusentals kronor och ändå så vet vi lika lite som första gången vi gick in på djurkliniken i höstas.

Ett till försök efter jul, funkar det inte då, då går vi till någon annan och gör hela jävla proceduren igen och hoppas att dom är lite mer kompetenta än på dessa två ställen vi är på nu. (Det är ett sammarbete på alla fyra djurkliniker i göteborg, det är därför vi är på olika flera ställen, men SAMMA veterinärer då såklart.)



.. och med det tillägger jag att Mira är så himla glad och B U S I G (!!!). Hon äter och dricker precis som vanligt och mår toppen. Hon ligger just nu ute i snön och spanar ut över gården och tuggar sönder en fotboll. :) ♥

Kommentarer
Postat av: Anonym

Jag har bara en sak å säga- Kom hit upp och gå till kompetent veterinär....där nere verkar dom ju inte veta nå...onödigt massa pengar som går till ingenting, NÄE, fi fan för detta...Reducerade priser anser jag att ni ska ha...så de så...och HELT KLART, BYT VETERINÄR!!!!

2010-12-18 @ 16:20:58
URL: http://www.magicbravehearts.se
Postat av: christina

Länge leve vacker-Mira...och lille-kille-Mille så klart!!!!

2010-12-18 @ 16:41:08

Skriv en rad här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0