Omvänt?

Ja, hur kommer det sig? Att Vi har så "mycket" snö nu, och Ni där uppe så "lite"?
Här ska det tydligen regna på vintrarna. Jag antar att jag tog med mig den, snön alltså.

Imorse när jag kom hem från jobbet så var det bara att sätta igång att skotta. Hundarna var ute och vi hade det mycket svettigt i det milda vädret.

Miras favoritplats. Utmed våra två stora tallar.








Bus och bus!




Sen så bajsade vi ikapp också!


Jag filmade dom litegrann också. Så på denna filmen är det bus, spring, snö-käkar-paus och bus. :)

Sen in och Milton åt lunch och Mira frukost. Och just NU ser det ut såhär inne hos oss:


Ikväll blir det valpkurs igen. Och vad jag tycker om just DEN kursen berättar jag en annan dag.

Nu har jag bara tre timmar på mig att slipa tak och spackla och måla i gärstrummet och hallen. Så jag ska skynda mig allt jag kan, för på tordag ska det vara klart!

Blått tak med typ 1.000.000 st små klistermärken i taket. Målade väggar..




.. med en bård som jag redan hunnit ta ner.


Här inne blir det vita väggar och nytt laminatgolv (kör med samma som i sov/garderobsrum). Sen kommer inredningen bli en annan färg. Ett önskemål jag fått från en vän. ;)

Tjing!

Kommentarer
Postat av: mor

Så mysigt ni verkar ha det. Skönt för hundarna att rusa runt i snön. Vilka långa ben Milton fått.

Kramis

2010-12-07 @ 11:53:05
Postat av: smulan och Tiff

Så roligt de har med varandra, det riktigt syns...tänk så lyckat det blv med en så robust valp...och Mira ser så frisk ut!!!!

2010-12-07 @ 20:01:48
Postat av: smulan och Tiff

Så roligt de har med varandra, det riktigt syns...tänk så lyckat det blv med en så robust valp...och Mira ser så frisk ut!!!!

2010-12-07 @ 20:02:41
Postat av: Lillemor

Ett ord- Underbart

2010-12-07 @ 20:56:42
URL: http://www.magicbravehearts.se
Postat av: Lill

Tänk att även en S:t Bernhard kan se liten ut i rätt omgivning:-)!!! apropå första bilden med tallarna:-) Ser massa mysigt ut ,mkt bättre än spöregn! Kramms!

2010-12-07 @ 21:32:34
URL: http://www.roadsend.se
Postat av: Lill

Tänk att även en S:t Bernhard kan se liten ut i rätt omgivning:-)!!! apropå första bilden med tallarna:-) Ser massa mysigt ut ,mkt bättre än spöregn! Kramms!

2010-12-07 @ 21:33:23
URL: http://www.roadsend.se

Skriv en rad här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0