Skogsvandring och bak.

Igår hade vi ett litet inflyttningskalas/fest. Vi var åtta personer som åt gott och spelade spel, det var mycket trevligt och vi tackar alla ni som ville vara med på kvällen och fira vår inflyttning.

Jag bakade i ett flertal timmar, gjorde den där peanutbuttertårtan och pepparkakscupcakes och chokladknäck.

"ÅNEJ!!!" Det var då jag upptäckte att kameran gått sönder. Vad gör jag nu? Jag bloggar varje dag och tar jättemycket kort på renoveringen och hundarna. Och nu kommer det inte gå knäppa ett enda... :((

Ett kort hann jag ta, innan den sa upp livet.

Dessa snyggingar var så goda!!! Julpepparkakscupcakes med vit choklad-frosting. Dom kommer jag baka 100 gånger igen.

Nä, nu känner jag att jag kliver bort från den röda tråden lite, nämligen hundarna.

Igår mystes det massor med gästerna. Mira älskar när det kommer manligt besök och blir alltid kär i någon. (Jag önskar verkligen att jag hade några kort att visa, men tyvärr). Milton var dock inte så intresserad av gästerna så han låg bara brevid och sov. ;)

Imorse var det så himla fint väder så vi gick på en promenad i skogen. Nu hade vi Niklas Iphone att ta lite bilder med iaf.




(bilderna är rätt mörka, men det var mycket ljusare ute)





Det var jättemysigt att vi alla fyra hade tid att hitta på något tillsammans. Annars så är hundarna alltid ensamma med antingen jag eller Niklas.



Dags att göra någon nytta. Tjo!

Kommentarer
Postat av: Anonym

det där kalaset skulle man varit på......kalorifritt säkert!!!!!!

Iår föll all vår snö i Göteborgstrakten...keep it!!vi lär nog få vår beskärda del även här....sa Smulan och Tiff samt loppan

2010-12-12 @ 17:28:23
Postat av: Lill

Rackarns gooooda såg dom ut dom där bruna sakerna med vitt på toppen..Mmmmmmm mums!så kul o se hur bra ni har det tillsammans med vacker Mira o snygg Milton!!! Krams

2010-12-14 @ 21:53:01
URL: http://www.roadsend.se

Skriv en rad här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0