Träning, träning.

Mira har lagt av med hörseln så jag försöker träna henne ute.
Hon kommer ALLTID på inkallning men hon väntar gärna en liten stund innan hon kommer och jag vill att hon ska komma på ett tiondels sekund. Meeen hon är inte intresserad av något ätbart inte heller leksaker. Så det går inte att "muta" henne, (vilket jag tycker är det lättaste sättet att få uppmärsamhet.) Men vi fixar det, bara att fortsätta träna!

Milton är så duktid alltid, så han kan jag inte säga något om alls.

Imorse var vi ute i skogen och det var trevligt. Milton gick i Miras eller mina fotspår för att få så lite snö på sig som möjligt. ;)

Hundarna busade och jag försökte knäppa lite bilder.

När jag klätt på mig och gått ut hittade jag Mira sittandes här.


.. sen iväg på skogsvandring!








Full rulle!








Hemma igen och det är två hungriga hundarna som vill äta.


... och nu ÄNTLIGEN har Miras päls börjat komma tillbaka. Hon såg rent ut sagt förjävlig ut när värmen tog över pälsen. Värre än jag nånsin sett henne. Men det är klart, komma ner till Göteborg och den 30 gradiga värmen talar ju för sig själv.




Igår tänkte jag "imorgon ska jag göra en slappar-dag." Jag har trots allt arbetat här hemme VARJE dag sålänge jag inte jobbat. Men gissa vad? Inte fasen orkar jag göra ingenting!
Så jag ska ta ner hyllorna som sitter här övanför datorn;


Jag målade dom vita (dom var tidigare furu), men jag är inte nöjd, så dom åker bort!
Sen tänkte jag behålla väggarna som var i hallen, det är en gräddvit/gul färg men ju mer jag ser väggarna desto mer vill jag måla om... så det blir vita väggar!
Så dagen kommer spenderas med underarbete här i hallen.

Tjo! :)

Kommentarer
Postat av: smulan och Tiff

Jag har samma med Loppan,hör absolut ingenting , men synen är det alls inget fel på, men när hon är inne i sitt,,DÅ varken ser eller hör hon.Smyger mig på henne och faktiskt RAPPAR till henne med kopplet ,mindre kärleksfullt!!!!Då vet hon vad klockan är slagen så detta håller i sig nån dag eller två..

Så ljuvliga vinterbilder!!!!!varför bor ni så ocentralt till,annars hade vi ju kunnat ha det så¨trivsamt i snön tillsammmans!!!!.

2010-12-02 @ 18:45:27
Postat av: mor

Men Sandra nog var det väl fina hyllor ...nåja du gillar ju att pyssla...

Kramis

2010-12-03 @ 11:42:47

Skriv en rad här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0