Snow

Oj, va snö det har kommit. Säger inte att det är mycket dock, men det täcker marken och man ser inte om det är is under.
Sååå när jag skulle åka spårvagnen imorse till frölunda för att träna så såg jag att den komme till hållplatsen när jag var ca 60 meter ifrån den. "SHIT" tänkte jag. Så jag sprang om några gående och precis framför dom så PANG där halkade jag och landade på ryggen. Snabb som jag var upp på fötterna igen så sprang jag mot övergångsstället där bilarna hade rött ljus och de gående grönt. SMACK jag dunsade ner i marken igen precis på övergångsstället och jag hörde bakom mig hur människorna "oj, undra hur det gick för henne". Jag njöt av stunden ;)

Haha, alltid kul när man får skratta åt sig själv.


Sen är jag helt mörbultad i kroppen, jag som aldrig satt min fot innanför gymets ramar, shit va Chris och Inaas körde med mig idag. Det känns jättehärligt.

Annars så händer inte så mycket, tillfället känns bra men jag tänker på alla mina saker, mina skor, mitt liv och såklart Mira då. Ännu är jag inte hemma här i göteborg, men snart.

Som Hedlund säger, det löser vi, vi löser allt. Ja, det kommer vi göra.


Kommentarer

Skriv en rad här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0