Älskade vän

Om du bara visste hur mycket jag saknar dig, hur fruktansvärt ont det gör i mitt hjärta när du inte kommer på morgonen och pussar mig på kinden. När du inte hårar ner mina svarta byxor och gör dem vita. När du inte dricker vatten och dreglar ner hela lägenheten. När du inte smyger upp i sängen på natten och värmer hela mig. När vi inte går på promenader och du chramar alla som passerar. Inte en sekund går förbi utan att jag tänker på dig. Du är alltid i mina tankar Mira, alltid. Du är den sista jag tänker på innan jag somnar och den första jag tänker på när jag vaknar.


Jag hoppas att du inte är arg på mig för att jag lämnade dig för en kort stund. Men matte behövde åka ner hit och försöka fixa till vardagen lite. Du kommer få komma hit sen, det lovar jag. Men inte riktigt än.


Du ska veta att du betyder mest av allt i världen för mig. Jag skulle inte byta dig mot allt guld i världen. När mitt värld gick i kras var det du som stod vid min sida, lika glad och lika tillgiven. Jag älskar dig så fruktansvärt mycket gumman. Jag älskar dig så det gör ont. ♥


Kommentarer

Skriv en rad här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0