En ängel

En underbar människa, en människa som ringer mig, mailar mig och ger mig ett sådant stöd, en sådan tröst. Jag känner verkligen för dig. Du som uppmuntrar mig och visar sin kärlek till mig och Mira.

Jag vet hur denna människa även påverkat andras liv också. Hur hon med öppna armar släpper in människor till sig, sitt hem och till sitt hjärta.

Jag har aldrig träffat någon som henne. Allt hon gör insiperar mig, sträcka ut en hand mot den som står på vingliga fötter, hjälpa personer upp igen och för detta känna ära.

Jag har aldrig beundrat en människa så som jag gör med denna kvinna. Helt otroligt.

Du vet vem du är och jag hoppas även du vet hur viktig du är för oss alla. ♥


Kommentarer

Skriv en rad här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0