Here to stay?

Oj, vad jag har haft roligt. Jag har träffat en vän som jag spenderade kvällen med igår. Hon kommer också från arvidsjaur och har bott här endast 4 mån, så hon är nästan lika förvirrad som mig. Vi satt på ett mysigt ställe och drack ett vinglas och pratade om en massa saker. Det var riktigt trevligt! Tack Inaas, så mycket mer taggad till hela grejen nu.

Så nu vill jag verkligen inget annat än att få alla saker tillsammans! Med jobb, boende och Mira. Pusselbitarna MÅSTE passa! Snälla Gud, låt det ske!

Ikväll blir det nog spännande eller om det var imorgon.

Kram på er.

 

Yeah, that's right, här är mina nya brillor!


Kommentarer
Postat av: Cissi

Hejsan, allt bra? :)

2010-08-31 @ 12:24:49
URL: http://cevi.blogg.se/

Skriv en rad här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0