Im sorry

Jag får börja med att be om ursäkt. Jag har inte uppdaterat på väldigt länge. Annat för mig :)


Så för att sammaställa lite snabbt, veckorna som gått;


Niklas spenderade midsommar i arvidsjaur med oss, hur mysigt som helst. Mira är så jäkla kär i denna pöjk.
Sen så har vi egentligen bara gjort 5 saker. Ätit, sovit, cyklat, fiskat och BADAT. När Loppan parades för hennes B-kull så blev det med en New Foundlandshane? Nejdå, men man skulle kunna tro det iochmed att alla valparna älskar vatten.
Jag går iallafall arbetslös, så jag har spenderat alla mina 24h/dygn med att äventyra vardagen tillsammans med Mira. F*n vad roligt vi har det!


Sen har flickan hunnit löpa, det startade den 23 juni, så nu har det hunnit gå över. Dock är hon rätt tankspridd ännu. Men vem kan klandra henne för det, hur kul är det att ha mens?


Som ni förstår så är vi tillbaka i norrland, Arvidsjaur. Bland mygg och jävulskap.
Men just NU är vi faktiskt i Göteborg. Vi tar lite semester från myggen ett tag. Fast nu är det fästingarna istället.


Annars så finns inte så mycket att tillägga. Jag har äntligen fått tag i en kamera nu. Så nu ska ni få se på bättre uppdateringar.


Några kort fanns det trots allt att lägga upp. Enjoy!

Mira älskar att åka båt. När jag börjar styra ut den mot vattnet flyger hon i, som
ni ser på bilden.



























Sen så har jag börjat borsta tänderna på Mira, varje morgon och varje kväll.
Rekomenderas starkt till er alla. God andedräkt hela tiden och tandsten är helt omöjligt att få.

Nu blir det att köra iväg att köpa lite Halla.

På återseende :).


Kommentarer

Skriv en rad här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0