Inomhusakt

Då jag spenderade natten med magkrampor så har jag haft väldigt lite ork i kroppen. Mira har fått gå korta promenader, bara bajsat och kissat sen hem direkt. Så just nu letar hon upp sin mat runtom i hela lägenheten. Det kommer att ta henne en ganska lång stund. Så idag fick aktiveringen bli i form av tankegång istället.

Jag funderar på att raka av all Miras päls då det är sjukligt hårigt överallt just nu.
Skämtåsido, det kommer jag inte göra. Men vad härligt det hade varit ändå, haha! :)

I helgen blev det inte heller något fiske, tyvärr. Men jag siktar in oss nästa helg istället. Jag kommer bli galen om jag inte får utlopp för mitt stora fiskebehov snart.


_______________________________________________


Jag får ont i själen när jag ser hundar som DRAR sina mattar eller hussar fram. Dom är längst ut i kopplet och drar så hårt att dom skulle kunna tuppa av närsomhelst. Men detta är ju inte mina problem och jag ska inte lägga mig i. Men jag blir så brydd bara. Man vill säga nåt men gör bäst i att hålla igen truten. Jag antar att jag inte är ensam om detta.


Kommentarer

Skriv en rad här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0