Slottis

Puh! Nu ligger jag och Mira helt utslagna efter morgonens promenad/joggingtur i slottskogen.

Jag passade på att ta med klotången och kammarna så att jag slipper allt spill inomhus, men herregud va hår det blev överallt. De gröna gräsmattorna färgades vita, trots att jag försökte samla upp allt hår i påsar.
Snart får vi hem Furminatorn som inhandlades på tradera, och då blir det minst sagt lättare att hålla efter pälsen.

Vi hade en riktigt härlig morgon tillsammans med konditionsträning och grooming. Mira ligger på rygg här på golvet och tar igen sig. Snart blir det att äta efter att kroppen lugnat ner sig. Här ska det absolut aldrig bli någon magtarmsomvridning. Jag är jävligt noga med detta.

Idag är det för övrigt en alldeles spännande och speciell dag. Mer än så säger jag inte just nu!


Kommentarer

Skriv en rad här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0