SLUT

Ja, jag är helt slut som människa just nu! Mira är nog mer slut än mig.


Vi mötte upp en kompis i östra centrum idag och gick en 2 timmars promenad i skogen. Jag fick visa upp min helt söndertrasade kondition och det var trevligt.


Mira small bokstavligen när vi komme in. Herrejäklar va trött hon var!


Förutom promenaderna så cyklar vi, MEN jag tycker det försvinner bakmusker iallafall! Därför har jag nu börjat spara till skrindan.
Så varför inte en helt vanligt bildäck, frågar vissa? Visst det går det jättebra på landet men hur ofta är vi där? Inte nog ofta för att hålla hennes muskler kvar. I stan vill jag faktiskt inte knyta ett bildäck bakom Mira av många anledningar.
Sååå vi gör det med lite stil istället!


Jag kan väl inte säga mer än så egentligen, dagarna passerar och vi håller i vardagarna som vanligt. Mira har inga problem med något förutom stora, mörkt klädda karlar. Inte fan får dom klappa henne ska ni tro!


Golven har ju föresten bytt färg till vitt och dammsugarpåsen bör bytas 1gång/vecka. Jag kanske ska börja stoppa kuddar med allt detta underbara vita dun som lägger sig så fantastisk fint över trägolven. :)


Kommentarer

Skriv en rad här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0