Wopp!

Datakrash, ja tack! Men nu har den äntligen börjat fungera.

Så en snabb genomgång av helgen då!

Mira fick spendera både lördagen och lite av söndagen inomhus, då vädret annars hade tagit kål på henne. Så den lilla vovven fick vila denna helg = Öl-dags för matte! Ja, 3 små söta Lapin slank ner i den stekande hettan och jag träffade även en hel del nytt folk, vilket var jätteroligt, då jag knappast känner någon här.


På söndagen hälsade jag på en vän på Salhgrenska sjukhuset sedan för att ligga i solen 3 timmar. Detta resulterade i en sönderbränd rygg som än idag inte kan vidröras utan ett "Aj!".


På kvällen hade det äntligen blivit lite svalare ute och Mira fick trava brevid cykeln och få bort all överskottsenergi från helgen.


Sen fick vi hem Furminatorn och kammade bort Massor med hår. Till mina ögon faller sedan kala fläckar på Miras axlar och lår där jag tagi bort alldeles för mycket! Fult, fult, fult.



Mira tvättar hon sig, kissar runt varje knut och jag har sett en blodfläck på golvet så nu är det löp på G här nere i Göteborg! Okoncentrerad med tankar på allt annat och en nos som är fastklistrad i marken, så hoppas jag veckorna går över fort.

Sen är jag givetvis i utställningstankegångar. Men jag kan inte anmäla mig till något ännu, då jag inte fått mitt schema (vilket bör komma nästa vecka). Men jobbet innebär helger, kvällar och så. Så jag måste planera väl för att inte dubbelboka.

Så lite random med bilder här då.

Här sitter jag på linnéplatsen, där start och mål för göteborgsloppet var (en årlig runda runt staden på 2,2mil). MINST 700 personer hade svimmat i hettan. 





Åsse slottskogen igen då!









Brännskador i Maj ;D


Kommentarer

Skriv en rad här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0