Brr!

Ja, idag är det strålande sol och snö. Jag packar lite och städar medans Mira ligger på altanen och myser i snön och Milton ligger i bädden här inne efter en busig morgon ute.

Gårdagen bjöd mest på en massa skottning och vi var ute nästan hela dagen. Idag blir en lugnare dag för hundarna, då jag har mycket arbete att ta igen här hemma!

Frukostdags!




Mira blir mindre och mindre för varje dag!

Just ja, jag väntar ju brev från SKK, resultaten på Miras höfter och armbågar. Det är mer än 2 veckor sedan nu som vi var där. Har tyvärr inte så stora förväntningar på höfterna men jag hoppas dom kommer vara OK.

Hejsvejs!!


Kommentarer
Postat av: Lena

Hej

röntgenresultaten hittar du på skk hunddata, dom ligger oftast ute där innan man får beskedet hem.



Ha det bra

Lena

2010-11-26 @ 19:28:15
URL: http://gyllenfjellskennel.se
Postat av: Anonym

Såå fint ni verkar ha de! Vitt och fint :) Jag vill komma och hälsa på nu!

2010-11-27 @ 18:43:48

Skriv en rad här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0