En sovmorgon till historien.

Jag skyller på Milton. Det måste vara därför Mira är så morgonpigg nu. Hon brukade jämt sova jättelänge och vara mycket trött på morgonen. Imorse var det full rulle klockan 06.00. Vi gick ut på morgonpromenad och sen så gjorde jag upp en eld i kaminen. Klockan 10.00 så vaknade jag i fåtöljen som jag ställt framför brasan. Det går till historien tror jag.



Sen tog jag hundarna ut i skogen. Jag hade skoterkläderna på mig för, tro det eller ej, men här var det kallt.





Goaste lillnosen!


Ibland funderar jag på om jag ska köpa mig en riktig kamera, istället för att ha en digital.






Strålande sol mötte morgonen.


Milton tycker det är jätteskoj att vara i skogen.






Snygg-Mira.


Grannen har en gård med lite olika djur och ett hundpensionat. När vi var upp på berget så hörde vi tuppen sjunga och Milton morrade och reste ragg! Haha!


På väg hem igen.




Vårat lilla vattendrag som går genom tomten.


.. sen så går renoveringen såå sakta. Men det finns ju så mycket annat kul man kan hitta på! ^^

.. och ikväll är det dags för valpkurs.

Kramkram!


Kommentarer
Postat av: mor

Oj så fint ni har. Å vilken härlig tomt och fin skog i närheten. Tufft av dig att köpa vita möbler. Snyggt! Men tänk på att inte sitta i soffan med fuktiga jeans...kan bli blåa soffor då... :) Kram

2010-11-16 @ 12:07:47
Postat av: smulan och Tiff

Lilla huset på prärien...är det där ni bor?????

Så himla idylliskt, så rart , ombonat och fint ni har det och kommer att få det...och tänk ,hundpensionat "vägg i vägg" när ni vill ta siata minuten till solen....

Gläds verkligen med er och allt det fina som kommit i er väg som av en händelse.Look back one year only.......

2010-11-16 @ 15:46:44

Skriv en rad här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0