Flickorna, höll jag på säga!

Flickan och pojken är med husse på jobbet idag och det tror jag blir jätteskönt för dom så dom får göra och se något annat än en massa kartonger och allt annat.
Jag har varit dålig på att sysselsätta dom i veckan faktiskt. Vi har inte åkt iväg någonstans. Sen så tog Niklas med sig kameran också!

Nu är det 6 dagar kvar tills vi flyttar och en liten planering har vi lagt upp. Bl.a att nästan alla möbler ska bort (och då menar jag säljas). Dock inte sängen.
Jag kommer att inreda huset på ett sätt som jag aldrig tidigare lagt något större intresse vid, lantligt. Så husets möbler kommer alla gå i vita nyanser. Det kommer bli sååå bra så och jag är jättetaggad för att börja om med detta igen.
För er som följt mig länge vet att jag hade en blogg tidigare, när jag inredde ett annat hus, fast uppe i arvidsjaur. Där slet jag arslet av mig och la fruktansvärt mycket energi och arbete på att göra det toppenfint. Temat var svart/vitt och modernt.
Förutom hundarna såklart, så är inredning och renovering det absolut bästa jag vet!
Även ni mina vänner, kommer kunna följa allt här på bloggen.

Ute och leker tidigare i veckan. :)


Yer hunn nå söööt då?!


Vacker tass!


Jag skojar inte när jag säger att det tar 4 sekunder så är skålen tom och han sätter i halsen nästan varenda gång för att han kastar i sig maten. Så nu när Milton äter så sprider jag ut alla foderkulor på golvet.

Igår tog jag en paus i mitt packande och satte mig och virkade. Vips så hade jag fått en prinsesstårta!






Nu är det för mig att jobba vidare.
Ha en superfin helg! Kram kram!

Kommentarer
Postat av: smulan och tiff

En sån tårta vill vi ge vår matte på fölsedagen...kalorifri och allt!!!!

Vi har det så bra nu när oxå matte och mamsen är här, men mattes dumma väska står framme,så nu ska dom väl åka...och, som vanligt, lämna oss!!!1Ingen lektant ner!!!

2010-11-05 @ 16:43:38

Skriv en rad här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0