Gossedjuret och vakthunden.

Idag har som sagt hundarna vartit med husse på jobbet och det har gått galant som vanligt.

Precis innan dom for imorse. Milton väger 20 kg och det börjar bli tungt. Trots Niklas morgontrötta ögon så är dom så söta tillsammans!


På jobbet, en vilopaus för valpen.


Mira har börjat bli såå fin nu när hon börjar få tillbaka vikten. Hon är uppe på 63 kg nu.


En rätt ointressant film nedan, men jag vill visa vilken skillnad på Mira nu, motför tidigare när hon var sjuk. Vi har fortfarande en bit kvar men det får ta sin tid, det absolut viktigaste är att hon mår bra. ♥



Jag gick ner till Hemköp nyss och tog med mig Mira.
När jag skulle gå hem så kom det fram 5 manliga stekare i 30-års åldern och började prata med mig. Två stycken stod lite bakom och viskade och mumlade till varandra och då kan jag säga att Mira gav ifrån sig ett djupt och dovt muller. Så dom gick därifrån och vi gick hem! :)

Ikväll är det en sån kväll då jag tänker på hur lyckligt lottad jag är som fann Mira. Visst ligger Milton mig varmt, varmt om hjärtat men Mira har stått vid min sida i mina mest olyckliga stunder i livet. Vad vore jag utan henne? Jag vill och kan inte tänka mig ett liv utan min ängel! :*)


Kommentarer
Postat av: Lill

sitter som vanligt med ett fånflin på läpparna när jag ser på fin vovvarna o du...Mira börjar blir riktigt fin i kroppen igen :-) skönt oxå att veta att behövs det....då vaknar vakten i dom!!! Nattiskramar

2010-11-05 @ 22:31:51
URL: http://www.roadsend.se
Postat av: Mor

Tack Mira för att du vaktar min älskade dotter!

2010-11-06 @ 12:38:18
Postat av: Anonym

heja MIRA, på´n bara, den lille knorten!!!!!!han tål en hel del....

Bra att du vaktar matte, det kan behövas i dessa bistra tider....

2010-11-08 @ 14:18:59

Skriv en rad här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0