Har aldrig vart så rädd!!!!!

Milton kastade i sig maten som han alltid gör och han får det utspritt på golvet i vanlig ordning för att förhindra att det går för fort när han äter.
Han satte en kula i halsen och började kraxa och han får alltid upp den efter en sekund. Men nu varade kraxandes längre och jag insåg "nu får han fan inte upp den ur halsen!"

Jag sprang in i köket med ilfart och ser på hans kropp hur den drar ihop sig och han började krampa och lägger sig på golvet. Jag lyfte upp honom och gjorde heimlich manöver över lungorna och på första stöten så hoppar det upp en kula.

Shit vilken panik jag fick, jag är helt skakis nu efteråt. Men hunden lever, tack gode gud för det.

Kommentarer
Postat av: Lillemor

Shit!!! vikken tur du fick upp den :/ fi fan jag förstår din rädsla..hoppas han mår bra nu iaf...kram

2010-11-18 @ 16:38:43
Postat av: smulan och Tiff

Hoja, fryser när jag läser om tillbudet, men VILKEN tur att du visste på råd!!!!

2010-11-18 @ 18:21:20
Postat av: Sara

Du eborde blötlägga hans mat, blir svårt för,han sätta i halsen då :)

2010-11-18 @ 22:06:41
Postat av: Mor

Jösses så hemskt. Liknande händelse hände din lillasyster när hon var liten. Sara satte en tejpbit i halsen, men jag lyckades få upp den. Otäckt!

2010-11-19 @ 20:41:17

Skriv en rad här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0