Snö? Jojjomän!

Imorse när jag klev upp så blev jag en lycklig quinna. Snön var här! Och det hade kommit kanske 1dm eller mer.
Det värsta är att när man ser det snöa så kan du i princip höra hela västra götaland sucka "ÅÅÅ NEEJ!"
Men helt ärligt så finns det inget mer mysigt och härligt än snö. Det är verkligen årets höjdpunkt!

Klockan 08.00 imorse var det dags att kliva upp ur sängen.


.. för att springa ut i det vita.








Mira äter tillochmed MER snö än vad jag gjorde när jag var liten.


Husse var uppe med tuppen idag (!!!!!!). När vi precis gått ut för morgonrundan som kom han tillbaka med att lass ved som han köpt.




Sen är det kul att se olikheter i hundarna.
Mira sitter mer än gärna på altanen heeela dagen och Milton ska ligga på fårskinnet framför brasan inne. Han följer gärna ut men vill snabbt in igen medans Mira aldrig vill komma in, haha.

Kram!!! :)


Kommentarer
Postat av: Mor

Jo men Milton är ju bara en baby, så snart vill han oxå vara ute jämnt. Kramis

2010-11-20 @ 17:36:50
Postat av: Sofia

Vad vi saknar er:) men snart kommer ni hit! Kramar

2010-11-21 @ 09:19:58
Postat av: smulan och Tiff

Du Mira...inga yllesockar och ingen halsduk behöver vi...men bab-_Mille, han kanske ska ha sparkbyxor för att inte bli kall.......

Saknar dei i skidspåret Mira!!!!! Njut av snön...underbart är kort!!!!!

2010-11-21 @ 19:53:09

Skriv en rad här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0