Snooow

Jag vaknade på jobbet imorse och tittade ut... snö på backen! Det pirrade till i magen på mig och jag längtar såå mycket till jul när vi ska åka upp till världsmetropolen.

Idag har jag städat ut köket. Allt nerpackat nu. Imorgon ska jag ut på resturang med min kära Inaas "en sista gång" på linnegatan. Efter det så börjar inpackning i bilen.

I januari kommer Lillemor till göteborg tillsammans med Anna-Klara och hennes kompis. Vi ska gå på My Dog på svenska mässan och det ska bli så kul! Det var trots allt mer än ett år sedan jag gick.

På torsdag morgon kl 10.oo, mellan flyttlassen, så ska Mira röntgas och Milton vaccineras. Jag ber till gudarna att hon ska vara bra och jag hoppas inte att veterinärfodret ska påverka resultaten. Det måste jag fråga om.

Jag antar att vi plockar ner datorn imorgon och då kommer uppdateringen utgå. Så för er som undrar vart vi håller hus så är det i huset.

Mira älskar gyttja, vatten och lera. Ser hon en stor lerpöl på 200m avstånd så tar hon fart och kastar sig i. Milton tycker inte om att vara ute när det regnar. Kommer det en vattenpöl så går han långa omvägar runt. Skulle han då omedvetet gå i lite vatten så lyfter han benen så att man tror han ska tippa omkull. Haha! :)



" -Usch, hur kan Mira älska detta blöta och kalla väder!? Jag vill tillbaka in i lägenheten och lägga mig i värmen!"


Jag ska försöka knäppa några "uppställningskort" på Milton här ikväll.

Kram!!

Kommentarer
Postat av: smulan tiff

Hörru Mira ,kom hit till den vita snön.vaddå klafsa i lera och gyttja när ni båda kan trippa på i det vita, mjuka....

2010-11-09 @ 19:16:05
Postat av: Lill

Hejåhå:-) Det skall finnas någon som är särskilt duktig på att ta röntgen där i Göteborg!!! Det finns dom som fått D o sedan åkt dit och tagit om och fått A !!!!!!!! Kolla med Lillemor om hon tagit reda på hans namn??? Kramar!

2010-11-09 @ 23:01:55
URL: http://www.roadsend.se

Skriv en rad här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0