Sovrummet, check!

Sent igår fick vi sovrummet klart. Det var skönt!

Det har blivit stora förändringar i detta rum, från röda väggar med en lila fondvägg och plastmatta på golvet till vita väggar och lönngolv i laminat på golvet och nytt element.

Jag ursäktar den dåliga kvaliteten på bilderna men kameran är skitdålig!

FÖRE










EFTER






.. och som ni ser då håller jag mig till den lite lantliga/lugna men ändå lite moderna stilen med ljusa färger i jordtoner som är lätt för ögat att titta på.

Tjo!


Kommentarer
Postat av: Cecilia F

Du är så otroligt duktig Sandra! Och du gör de så himla bra alltihop!

2010-11-22 @ 11:10:47
URL: http://ceciliafurstenhoff.blogg.se/
Postat av: smulan och Tiff

Så underbart ni formar ert nya!!!!!!! De två tända ljusen symboliserar er kärlek, varm, innerlig, brinnande......

Så fantastiaka ni är på att skapa, lugn och harmoni,genomtänkt och snyggt genomfört...Toppen!!!!!

2010-11-22 @ 14:18:30
Postat av: Mor

Ja du Sandra...du är verkligen duktig...du gör mig stolt! Älskar dig! Kramis

2010-11-24 @ 07:57:15
Postat av: Sara

Kom in av en slump på din sida, och jag säger bara OJ! Måste bara skriva en liten rad om hur fint huset börjar bli! Lycka till i fortsättningen!

2010-11-26 @ 23:07:18

Skriv en rad här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0