Tung valp!

I helgen har jag jobbat i vanlig ordning och M, M och Niklas har varit uppe på landet. - Lyx.
Så det blev 1:a gången för Milton i skog och mark :)




Milton han växer så det knakar. Nu på morgonen vägde han hela 19,4 kg. Inte konstigt att man börjar tycka han är tung när man bär honom.

Miras nya foder, i/d, är sååå mycket bättre än k/d. Efter 2 månaders diaree så har hon nu börjat bajsa fastare och ofta så är det korvar. Vi slipper springa upp på nätterna nu och magen är mycket stabilare och hon bajsar 2 ggr/dag istället för 5. Jätteskönt för henne!

MysMilton!


Två utslagna hundar.




Tyvärr så blir det mest "innekort" då det är besvärligt för mig att hålla 2 hundar och samtidigt försöka få till bra bilder utomhus. Det skulle ju ändå bara bli bilder på två hundar som går runt på asfalt och bland människor. :)

Mille har haft det jobbigt med att lägga sig på rygg när han sover, men NU så börjar ställningen falla på plats!




Miltons tass.


.. och detta är igårkväll när vi båda tog oss tid att bara mysa med hundarna en stund.






.. och detta är bilder från imorse.




Puss på dej Mira!




Nu är det dags för frukost och jag har heeela veckan ledig så det kommer bli en hel del träning för BÅDA. Mira har börjat stänga öronen igen och helt ärligt så är Milton 10 gånger mer lydig än henne! ;)

Sen hoppas jag att Mira kommer hinna lägga på sig lite innan januari. För nu har vi betalat 1000 kr för MyDog utställningen och hoppas även hennes kala, rakade fläckar kommer växa till sig lite. :)

Jag hittade en gammal bild på mig och Mira i somras, här utanför lägenheten, sööööt!


Kram på er allihopa!

Kommentarer
Postat av: Jessica

Herrejefflar vilka gullepluttar dom är. Önskar jag kunde sova lite gott på nätterna som han gör där när han ligger på rygg på golvet.

2010-11-01 @ 10:23:04
Postat av: smulan och tiff

Så fina kort...vem kan tro att Mille BARA är en halvsysterson så kärt som det der ut...mor -son ser det ju ut som???Hoppas nu att allt ska ordna sig till det allra bästa med foder avföring och allt!!!Kram från sol och vit fin snö och kyckliga hundar till 100000000

2010-11-01 @ 12:47:12
Postat av: Niklas

Tänk Mira min älskling, snart kanske du går i gröna "kläder" ;)

2010-11-01 @ 21:32:18
Postat av: Lill

UNDERBARA BILDER :-))) Jag blir sååå glad i hjärtat av dom:-))) Som vanligt får ni räkna med att dom kan hamna på f.b....... Massa Kramar!

2010-11-02 @ 15:05:30
URL: http://www.roadsend.se
Postat av: Sandra

Taaack Lill!!! :)))

Det var det jag hoppades att dom skulle ;-))

Kram!!

2010-11-02 @ 18:47:56

Skriv en rad här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0