Vars?!

Vart är kameran? Jag har fotat och tänkte såklart ladda upp men den har jag förlagt någonstans!

Jag har bakat 70 bullar idag och hundarna har som bara legat och sovit.
.. sen så har jag ärligt inget mer att tillägga. Vi har inte hittat på något speciellt med hundarna i veckan, förutom promenader och bus. Det börjar dra ihop sig inför flytt och mina dagar spenderas till att rensa och packa.
-Det är helt otroligt va grejer man faktiskt har och ännu mer otroligt hur mycket skräp man samlar på sig.

Miltons valpkurs börjar den 16 november så det ser jag fram emot.

Niklas var på ett långt möte om försvarsmaktshund och han vill ju jättegärna börja träna med Mira inom hemvärnet. Cheferna skulle läsa på om sanktbernhardshundar och återkomma. När dom återkom så var de inte så säkra på om dom ville ha denna ras. Dom är ju "lata hundar som helst ligger på soffan och käkar köttbullar".
Kära nån...... Nåja, vi får se hur det blir. Vi kommer kämpa får att få chansen iaf!

Kram!

Kommentarer
Postat av: Lillemor

Ja herregud..då vet försvarsmakten inte vad dom pratar om... Låna Bure så ska dom se på en sankt bernhard som INTE ligger i soffan/sängen och käkar köttbullar...minst lika rapp som en schäfer***...så hämta han ni å låna och ge dom nå att fundera över...

2010-11-03 @ 16:47:45
URL: http://www.magicbravehearts.se
Postat av: Teija

Hej Sandra, Mira och Co.

Är ett bra tag sen jag va inne o kollade läget hos er. Men nu har jag läst ikapp igen. Det värmer i hjärtat på mig att läsa att allt går eran väg nu. En liten sötnos ni fått hem. Plus ett underbart hus i skogen!! Vad mera kan en önska :)

Fortsatt gott till er alla.

Varma kramisar från Teija & Co.



2010-11-03 @ 22:45:02
URL: http://fevites.se
Postat av: smulan och tiff

OM VI KOMMER OCH VISAR ATT DET MINSANN ÄR LIV I OSS,DÅ KANSKE ÄVEN MILLE FÅR EN CHANS....

VISST ÄR VÄL RASEN LITE SÄVLIG,BEROENDE PÅ VILKEN RAS MAN JÄMFÖR MED, MEN ARBETSGLAD OCH TROGEN,,,,TILL 1000000

2010-11-04 @ 16:46:40

Skriv en rad här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0