Bilder

Jag fann en del kort på facebook som min syster hade laddat upp. Och eftersom alla mina läsare inte har facebook så tänkte jag kasta in några här. :)

Bustajm;

Så söt och oskyldig man kan se ut ..


Men skenet bedrar, som man brukar säga ;)








Nu är ju detta lite äldre bilder för idag vägen gossen hela 15 kg!






Sen igår på kvällspromenaden mötte jag 4 stycken som tyckte det var jättetråkigt att vi skulle flytta. (Faktum är att jag aldrig träffat dessa människor tidigare.) Men det var ju trevligt att höra att vi (eller jag menar hundarna då) skulle vara saknade.

Kram kram!

Kommentarer
Postat av: loppan/Christina björklundSmulan&Tiffany

Mille har gäddpåbrå...titta bara på de sylvassa gäddänderna.....Stackars Mira, han tatuerar ch perforerar väl henne helt snart????

Ljuvliga bilder...lockar mig till goa skratt.....!!!!

Kjell pratar om Mira att -tänk att det är sååå många månader sen hon flyttade--, och vet du Sandra...blomman som du och Niklas kom med till påsk, DEN blommade när jag var i T-ö för 14 dar sen...Lomg live this flower...

2010-10-18 @ 15:51:36
Postat av: tesa

Vilken underbar bild på Milton, den där första :)Man vill bara röra vid han!

2010-10-18 @ 17:17:18
Postat av: Lill

Ja alltså....dom där bilderna kan jag absolut inte låta bli...dr.jäkel o mr. hyde eller?? Kram på er!

2010-10-18 @ 20:12:31
URL: http://www.roadsend.se
Postat av: Cecilia F

Jag stannar på obestämd tid och planerar att jobba hemma i vinter. Så vi hinner ses!



Härliga bilder på varulven... hehe!

2010-10-19 @ 10:54:41
URL: http://[email protected]
Postat av: loppan/Christina björklundSmulan&Tiffany

Du Mira, visst är han hemsk, valpuslingen????Hjälp mig att få Smulan att förstå, att såna där kan man inte ha i bebodda hus.Hon tror att mattes hjärta går sönder av längtan efter en liten en om hon nu inte får en....Men INTE ska jag, Tiff, vara nåt tuggmotstånd, näädå....jag vill inte vara med...hjälp mig att övertyga snälla syster yster!!!

2010-10-19 @ 18:20:42

Skriv en rad här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0