Egentid

Idag har Mille följt husse på jobbet, vilket innebär att Mira har haft min ensamma uppmärksamhet. Så vi har groomat och sen gick vi en lååång promenad i slottskogen, som för övrigt är riktigt vacker i dessa höstfärger.
Åh, vad mysigt vi hade!







Vi satte oss på bryggan och hade det mysigt i solen. Det var jättevarmt idag.




Bilderna gör knappast någon rättvisa. Men det är så himla fint!!


Så nu är både matte och hund helt utslagna.. och svettiga.

- Igårkväll när jag skulle uppdatera så ville inte vår kära datamaskin starta. Jag slänger in iaf ett kort jag tänkte sätta in:


- Sen så fick jag byta sängkläder idag. Mira hade mått jäkla gott medans jag var på kurs.


Nu är det middagdags! Tjoooo! :D



Kommentarer
Postat av: loppan/Christina björklundSmulan&Tiffany

Du Mira, visst är du försiktig med valpuslingen???En vacker dag är han större och starkare än du tror, DÅ ger han igen för allt jäkulskap som du gjort om du inte nu passar dig.....

2010-10-09 @ 19:19:43

Skriv en rad här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0