Fotografering, check.

Nu är fotograferingen över. Bilderna kommer imorgon och det ska bli kul att se hur allt slit har avlönat sig.

Ang hundarna så kör jag med en riktigt bra grej som är en av dom bättre uppfinningarna inom hundkretsen. Ett dubbelkoppel! Mira går alltid fot och detta gör att Mille inte kan slita sig framåt eller dra, det tar tvärstopp. Jag tänkte vänta tills han blivit större men han kan går redan så bra i ensamt koppel. Jag har använt det i två dagar nu och han lär sig snabbt som blixten. Det går över mina förväntningar!

Han låter nog som en ängel, jovisst, mot mig är han en ängel, verkligen. Men attans vad han plågar Mira, river, biter, klänger, hoppar, skäller, morrar och hugger. Det hade varit jäkligt nyttigt för både Mira och Milton om hon nypt ihop honom ordentlig. Men en dag kommer detta enorma tålamod och denna ljuvaste vänlighet att ta slut.

Nu har jag knappt någon tid att sitta här längre men jag hann faktiskt knäppa två ynka bilder :)

Kopplet jag surrar om:


.. och två trötta sanktisar efter en massa utomhusmys och bus.




Kram kram!!


Kommentarer
Postat av: Lillemor

Jo de ÄR faktiskt bra med det kopplet, om man bara ska ut på motionsrunda och inte rastrunda :)))) har själv ett sånt och tycker de är kanon! kram från oss...ps vi ses snart!!! 0)

2010-10-15 @ 13:34:13
URL: http://www.123minsida.se/norrlandssanktisar
Postat av: loppan/Christina björklundSmulan&Tiffany

jag har dblkoppel till loppan och smulan, eller ghade.Den lilla lärde sig rätt snabbt vad som gällde....SÅ fina de är "era" små barn....

2010-10-15 @ 16:33:41

Skriv en rad här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0