Glad och gladare nyheter

Vi kom just hem från veternären efter ett blodtryck, blodprov och urinprov. Urinprovet såg liite utspätt ut men annars är ALLA VÄRDEN NORMALA!!!!!

Jag kan knappast beskriva min lycka. Från att veterinären i princit förberedde mig för det värsta ang Miras hälsa, så har vi nu gått från svart till vitt.

Hon kunde inte sluta le när hon berättade den goda nyheten. Men vad felet var kan ingen fastställa.
Om 6 månader ska vi tillbaka på återkoll igen och Mira ska sluta med alla mediciner och bara äta k/d fodret.

Milton fick följa dit idag då jag inte kan lämna honom ensam och han skötte sig exemplariskt, låg och sov hela tiden vi var där.

På väg hem kunde jag knappt få dom två att sluta busa med varandra. Det var bus i busskuren, på spårvagnen och promenaden hem. Jag kan säga såhär, Milton går knapp att stoppa när dom sätter igång och Mira är väldigt döv när dom busar. Men det är härligt att se dom så glada i varandra.

Igårkväll när vi var och köpte lite kvällsfika och bajspåsar på hemköp så satt jag, Mira och Milton ute och väntade på husse. (Skitkass kvalitet å bilden, men better that nothing.)


Annars så går allt toppen som alltid. Milton har väl fastnat på 5725424200685 bilder, tillsammns med Mira.

Kram :)


Kommentarer
Postat av: Lill

Tack kära Sandra för härliga nyheter på "morgonkvisten" ;0) Underbart att veta att allt är så finemang hos er nu:-))) Kramelikramar till er allihopa!!!

2010-10-06 @ 12:38:54
URL: http://www.roadsend.se
Postat av: Lena

Skönt att höra att alla prover var bra :)

Måste bara fråga var man får tag på den fina hundkojan du hade bilder på



Ha en bra dag

Lena

2010-10-06 @ 13:33:53
URL: http://www.gyllenfjellskennel.se
Postat av: loppan/Christina björklundSmulan&Tiffany

NU gläds xamatte och dito husse samt mamsen och syrror med er!!!!!SÅÅÅÅÅ underbart!!!!

2010-10-06 @ 15:50:14
Postat av: Lillemor

Ja de var verkligen fina nyheter =)

Lena-hundkojorna finns på www.lucky-hundkoja.se

2010-10-07 @ 07:01:59
URL: http://www.123minsida.se/norrlandssanktisar
Postat av: mor

puh! Skönt att allt var bra med gumman.kram

2010-10-11 @ 17:59:21

Skriv en rad här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0