Ingen rast, ingen ro

Nu har ungdomarna åkt hem vilket gjorde att jag kunde hoppa in och jobba, igen. Så efter ett 54 timmars pass i helgen följ av ett 12 timmarspass så känner jag äntligen att jag fått "landa" här hemma igen.

Så då var det bara att sätta igång med hundarna följ av 3 timmars städning (som jag just blivit klar med) och sen hundarna igen.
Jag är enormt rastlös och får myror i brallan DIREKT jag sätter mig ner utan att ha något att göra, men idag är en annorunda dag. Det var faktiskt skönt att sätta sig ner och pusta ut en stund. Kroppen och knoppen har ju trots allt gått på högvarv i 2 veckor. Men jag klagar inte, jag älskar att ha fullt upp, annars hade jag inte valt detta liv. :)

Bilder från tidigare idag:

Mira visar Milton vilken trevlig bur detta är, inte alls farlig.


- Detta är då buren Milton ska ha med sig på husses jobb, där han kan dra sig undan en stund och sova.
Så med en näve foder, ett ben och Miras hjälp så blev den snabbt populär!




När Milton sover så kämpar han verkligen med att lägga sig i ryggläge men tippar snabbt omkull. Men här hade han typ fått till det ;)


.. och precis nu innan jag satte mig här vid datorn så föll detta till mina ögon, sötnosar, det är vad dom är!


Ikväll kommer en mäklare hit och det börjar dra ihop sig att lägga ut den på marknaden.

Annars så går allt bra, jag hinner dessvärre bara uppdatera en gång om dagen nu, men med två hundar hemma och en karl som jobbar varje dag så blir händerna fulla direkt! 

Ha det bra. :)

Kommentarer
Postat av: Erica

Så fina båda två är =) Lovis sover likadant på rygg som Milton, fast bäst går det under sängen så hon får städ med benen mot sängen :P

2010-10-05 @ 15:37:09
URL: http://hundarnahansson.blogg.se/
Postat av: loppan/Christina björklundSmulan&Tiffany

som loppan och hennes underbara flickor...hur kan man sova gott med benen uppefter väggarna....

2010-10-05 @ 16:07:59

Skriv en rad här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0