Kabeln?

Jag har bilder på cameran men sladden har kära Nirre förlagt någonstan och just Nu har jag inte tid att leta fram den.

Milton går numera lös på alla promenader (promenader med mig iaf) och det går toppen. Han följer så fint och lyssnar jättebra. Han går inte fram till en hund om han så skulle gå 10 cm ifrån.
Eftersom det har gått så himla lätt med denna valp från dag 1 han kom hit så har jag på känn att det kommer explodera och han vänder sig i sömnen och nästa dag är han ett monster. Vi ser väl ;)

Idag blir det ensamhetsträning på den högre nivån. Jag måste ut på stan och orkar inte ta med mig Milton, så ett perfekt tillfälle för det.

Valpkursen är bokad och kommer börja den 11 november och det blir kul. Speciellt kul för Niklas som aldrig varit på kurs.

Kram!

Kommentarer
Postat av: loppan/Christina björklundSmulan&Tiffany

Hojjja, somna som liten, näpen valp och vakna som hulken!!!!!Kan detvara det du är rädd för ska hända????

Mormor Loppan säger att MILLE ska fortsätta att vara snäll.....det kommer man längst med!!!så de så

2010-10-26 @ 18:43:13

Skriv en rad här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0