Snö där uppe!

Jag fick en riktigt trevligt mms av min mor igår. Snön har kommit i Arvidsjaur. Usch, vilken hemlängtan jag får! Lynxen som bara kommer att stå alldeles ensam nu. Men för att se det hela från den ljusa sidan, här i göteborg har vi sommar ungefär 4 gånger längre än i där uppe plus dubbelt så varmt.




Mira ska få en annan medicin nu (förutom kosttillskottet) som ska hjälpa tarmarna med detta foder. Vi börjar med det ikväll så får vi se hur det går. Niklas hämtar ut det ikväll.

Mira är sååååå snäll mot valpen. Nästan för snäll! Hon ligger och sover och valpen hoppar och biter henne där hon ligger så skönt. Mira säger inte ett ord. Hon har skorpor fulla nosen av Milles sylvassa klor och tänder. Milton plågar och plågar henne TILLS dess hon går igång och dom börjar busa. Just nu är det full rulle här hemma! Undra vad grannarna ska tänka? ;) Tur att vi flyttar snart!

Jag har haft väldigt lite tid med datorn nu. Men det är mycket som ska göras! Men en liten uppdatering om varför jag inte bloggar så mycket nu, tycker jag ni alla kan få.

Nu ska jag fortsätta min städning för imorn kommer fotografen. Hundarna ska endast få vistas i hallen och köket tills imorgon, så det inte kommer behövas kliva upp föra fan och städa allt igen.

Hejsålänge! :)

Kommentarer
Postat av: Anonym

Stackars Mira, men det blir nog bättre eller kanske inte... men tur hon är snäll^^

Men lynxen ska ja ta hand om hehe

2010-10-13 @ 13:55:24
Postat av: loppan/Christina björklundSmulan&Tiffany

Så spännande det ska bli att få följa flytten från och flytten till drömhuset!!!!Ta ner lynxen vetja, så kan vi undanförundan skicka snö med Buss-Gods....

2010-10-13 @ 20:20:09

Skriv en rad här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0