Socialt.

Idag tog jag mig an båda hundarna att åka mitt inne i tätaste stan. Vi åkte buss, sprang runt på stan, åkte spårvagn och träffade folk.

I väntan på bussen.


På bussen.


I norstan. Kolla på dom där bakom som tittar och ler, dom måste ha tyckt att jag var söt eller nåt, som dom stirrade. ;)


Här är vi på Järntorget och JÖSSES vilken reaktion från lille Mille jag fick uppleva.
Jag tog ifrån honom löv och fimpar, som han stoppade i munnen, gång på gång. Efter två "muntömningar" så fick jag värsta utskällningen av honom. Oj, vad han skrek på mig, det var inte populärt. ^^


Sen så jag åkte hem med två trötta hundar.

Jag filmade dom precis i hallen här. Milton ligger och krafsar och biter i Mira.




Föresten, en till sak. För att klargöra det som så många verkar missa ang. vårt husköp: - Ja, vi är fullt medvetna om att huset ligger i skogen. Tror ni vi missat den biten eller? Det är ju det som är hela poängen.

Det rör inte mig en millimeter om vad folk tycker och tänker (och med det menar jag säger).
Jag vet vad jag vill ha och känner ingen osäkerhet oavsett. Men när det kommer till någon i min närhet som far illa så blir jag minst sagt irriterad.
För vissa kan det var jättejobbigt att höra andras negativa åsikter om ett stort beslut man tagit. Tänk på det.
Håll det för er själva istället och såra ingen i onödan.
Jag skrev ett helt inlägg om detta tidigare http://sanktismira.blogg.se/2010/september/morgontankar.html#comment
och jag gör det inte igen.
Jag slutar där.

__________________________________________________

.. och med det vill jag samtidigt tacka för allt stöd som vi fått. Alla positiva tankar och all den glädje människor runtom visar för vår skull. Det betyder oerhört mycket.
Det är detta min vänner, som är äkta vänskap!

//Sandra


Kommentarer
Postat av: Mor

Så tråkigt att ni inte har allas stöd.Det är ju ett superfint ställe. kramis

2010-10-20 @ 18:38:25
Postat av: Mor

Oj vilket tålamod Mira verkar ha med buskillen. :)

2010-10-20 @ 18:40:27
Postat av: loppan/Christina björklundSmulan&Tiffany

Avundsjukan har många ansikten Sandra!!Att kritisera är , för många mycket lättare än att uppmuntra, men att notera är:Det tar lika lång/kort tid att säga nåt positivt som nåt negativt.Välj då det som fyller dig och mottagaren med glädje!!!!

Helt ljuvliga bilder av era älsklingar, men om jag tolkar Mira rätt, så slutar hon A L D R I G att grubbla över,hur detta monster kunde falla på er lott??Finns det verkligen I N G E N annan som behövde en ohängd Bernhard`??? Kram...skit i skiten le och gläds åt det goda, DÄR får ni ALLT det stöd ni behöver av mig bl.a!!!!

2010-10-20 @ 18:41:23
Postat av: Lill

...alltså...jag tror faktiskt Mira tycker det är jätteskönt när han kliar henne på halsen ;0)))

2010-10-20 @ 22:03:37
URL: http://www.roadsend.se
Postat av: Lillemor

Tjosan...

Vet du Sandra, precis som christina skriver, avundsjuka... ni vet vad ni vill ha, ingen annan..och som du skriver så kan dom hålla sina negativa åsikter för sej själv...bara fortsätt sträck på dej med näsan i vädret..de är så man blir en vinnare =) och de här med stöd och så vidare, de vet du ju redan =) kramar och MASSA lycka till med hus och vovvar...härliga bilder som vanligt!! <3 vi ses!!!

2010-10-21 @ 08:04:51
URL: http://www.123minsida.se/norrlandssanktisar
Postat av: V e v v z a n

gud va söööta =D

2010-10-21 @ 12:44:29
URL: http://vevvz.blogg.se/

Skriv en rad här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0