Stress, stress & stress!

Det är kaos i lägenheten. Kartonger står hit och dit och förrådet är fullt och rymmer inget mer. Vi båda stressar på dagarna, både på jobb och i vardagen.
Mira stressar över att hon är så dålig i magen hela tiden. (Vi springer upp med henne 2ggr/natt för att hon ska få bajsa). Pengarna flyger iväg på veterinärvård och kost som inte fungerar.
Det är trångt och vi går varandra här hemma. Tålamodet börjar sakta rinna ut. OCH det regnar hela, hela tiden.
Det är moments like this som sätter en på prov. Men vi har två veckor kvar i detta kaos och sen blir det belöning på högsta nivå! :)

- Jag kommer uppdatera med snigelfart de kommande dagarna men jag kan helt ärligt säga; Jag har inte tid.

Sen vill jag tacka för alla gratulationer. Det betyder mycket med allt stöd :)

Tjosan!


Kommentarer
Postat av: christina

Ta det i er egen takt, i er egen avsatta tid . Det är ER det gäller,inte oss där ute!!!Prövningarnas tid kommer i intervaller,ska så vara,annars är livet alltför lättvinligt.

Lycka till i stök och bök och bajs och annat...det kommer bättre tider och efter regn kommer....snö!!!!!

2010-10-28 @ 17:45:25

Skriv en rad här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0