Stylister och fotografer

Jag var ju så smart och packade ner alla mina saker här hemma, men ikväll åker vi iaf och köper nya inredningdetaljer. Jag fick påpekan av stylisten att det inte fanns några färger här Det stämmer klockrent! Så nu fick jag lägga upp en ny plan med inreding som var i färg och tro mig... det blir en riktigt utmaning för mig! Jag har alltid varit svartvit och grå. Men så avancerat orkar jag inte göra. Det kommer bli produkter som vi ändå ska ha till huset.
Min första tanke var ju såklart att färgsätta vardagsrummet i huset med rosa/vita/beiga nyanser men min kära sambo säger NEJ!!!!! Men vi får allt se.
Fotografen kommer iallafall på torsdag och sedan kommer lägenheten läggas ut på markanden i början av november.

Det var mindre intressant information men jag bestämde mig att ha bara en blogg och den kommer i största allmänhet handla om hundarna såklart men också om huset och renoveringen i den. Det finns ju trots allt en hel del människor hemma i Arvidsjaur och lappland som är nyfikna. Så det är för er skull!

Ang Miras mage så är stomack på väg och tills dess kör vi med knäckebröd i maten för att binda vätska. Vilken tur tänker nog Mira, det är det hon älskar mest, hårdbröd.

Milton har inte kissat inne en enda gång idag (änsålänge) och jag ser stora framsteg i rumsrenheten. Men jag får erkänna att det försvårar väldigt mycket när man bor i lägenhet. När kisset är på väg så måste man hinna låsa upp dörren till lägenheten, låsa igen dörren till lägenheten, springa ner för en massa trappor, låsa upp en tung ytterdörr, genom en korridor, låsa upp ännu en tung ytterdörr och SEN är man ute. ;)

Puss och kram!





Kommentarer
Postat av: loppan/Christina björklundSmulan&Tiffany

Med så många dörrar ut till friheten, så är MILLE en väldigt duktig valp!!!

Tänk, så skönt ni ska få det med ett plan,en tröskel bara, så är ni ute i det gröna eller i det vita...som i Kiruna!!!

2010-10-12 @ 16:33:10

Skriv en rad här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0