Tatueringar

Jag tänkte svara på alla dessa frågor om mina tattos så här kommer det lite snabbt!

Jag har 3 stora tatueringar. Jag gjorde alla när jag var 18 (tror jag?). En är ännu inte klar och en annan behöver en ifyllning men jag har helt enkelt inte haft någon tid till detta.

Min 1:a tatuering. Jag satt hos Jeremias i 4,5 timme i sträck och gjorde den klart på mitt första besök. Representerar min skoltid. Mestadels min tid på utbildningen FPTS Fordonsprogrammet Transport.



Min andra tatuering gjorde jag rätt snabbt efter min första. (Smärtan som framkallades blev en typ av drog.) Alla tatuerade människor vet precis vad jag pratar om. Den betyder egentligen ingenting. Jag älskar pinuppor och har i åtanke att fylla kroppen med ett flertal gammalmodiga. Så den första blev en modernare pinuppa. (Det är svårt att ta bra bilder när den "virar" sig runt låret.)
Denna har jag suttit 2 gånger på. Första sittningen gjordes bara tjejen och andra sittningen gjordes bakrunden.


Strax efter det så gjorde jag en till. En skyddande ängel som föreställde en pinuppa. Denna tatuering är ej klar, det saknas lite ifyllning och några konturer. Men jag fick mycket att göra efter detta, så jag prioriterade helt enkelt inte att göra den klar. Men en dag!


Så, det var snabbt om det. Jag kommer givetvis göra fler när jag har tid och pengar för det. Mina 2 kära dogs ska också få en plats på min kropp. Men det blir när dom har sina vackra, runda huvuden.

Kort och gott, hejsvejs :)

Kommentarer
Postat av: loppan/Christina björklundSmulan&Tiffany

Å Jisses, var ska du få plats med 2 sanktishuvuden då????I full stl eller???

Du är för härlig Sandra...full av bus!!!Vi "gamla" lever våra liv med ett frågetecken (?) och ni unga med fläkt och flärd, ni lever era liv med ett utropstecken (!)...Visst stämmer det????

Vårväder i norr, det dånar från dubbdäcken mot den bara asfalten...som det brukar vara, när däckbytarhysterin går hand i hand med första snön och halkan....Tjingeling!!!

2010-10-16 @ 15:52:20

Skriv en rad här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0