Träna, träna.

Idag var vi ute på den lilla asfalterade fotbolls- bandyplanen(?) här utanför lägenheten. Jag tränade både Milton och Mira. Mira var väl inte så värst intresserad när godiset var äckligt spannmålsfoder från veterinären men vi hade kul ändå. Milton sköter sig mycket bra. Han är en liten piraya den gossen.

Mira är passiv och tittar på när jag och Milton tränar, sen viceversa.


Näsan i vädret. "- Jo jag tackar, det har jag lärt mig den senaste tiden."


Avslutade all träning med utspridda foderkulor över halva planen.








Just ja, snön har kommit och gått i nån sekund.


Jag funderade igår om vi skulle gått någon kurs med Milton och kände att en valpkurs inte var spec. nödvändigt. Niklas gör som jag gör och säger och Milton är väldigt lätt att handskas med. Sen har vi Mira på sidan av och Milton gör exakt som hon gör. MEN då såg jag till min stora fasa att man inte fick gå vissa kurser på Kungliga Hundhuset om man inte gått en valpkurs. Så here we come! Dyrt, dyrt säger plånboken om denna kurs. Men med en tanke på nästa år, då vi ska utbilda båda hundarna i kantarellsök. :D :D


Kommentarer
Postat av: loppan/Christina björklundSmulan&Tiffany

Kan man redan Nu få beställa Mira/Millesökta kantareller för leverans till Luleå????

2010-10-21 @ 18:51:12
Postat av: Cecilia F

ooh, kantarellsök! härligt att snön också kommit hos er.. fast den stannar nog inte...



kram

2010-10-21 @ 19:25:07
URL: http://[email protected]
Postat av: Mira

Självfallet Christina! Jag och Mille kommer gärna upp och spårar lite svamp till er!!

2010-10-21 @ 19:34:35
Postat av: Anonym

åh så söta :D

2010-10-21 @ 21:08:12
URL: http://fckingcrazy.blogg.se/
Postat av: Anonym

åh så söta :D

2010-10-21 @ 21:08:13
URL: http://fckingcrazy.blogg.se/

Skriv en rad här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0