Hustankar.

Igår tittade på, vad vi vill ska vara vårat, framtida boende. Men HERREJ*VLAR vad folk det var där. Jag har aldrig någonsin sett så många intresserade av ett hus sådär. Typiskt!

Vi har svårt att tro att jag och Niklas kommer stå i slutet som vinnare i budgivningen.
Mitt i skogen, heeelt perfekt för Mira såklart.

En gräsmatta på över 4000kvm.


Tänk att äntligen kunna få byta lägenheten mitt i stan, mot ett hus mitt i skogen?
Budgivningen startar nu i veckan.

Ska springa ut med Mira nu, tjo :)

Kommentarer
Postat av: Cecilia

Härligt! Lycka till på budgivningen!

2010-09-20 @ 13:15:28
URL: http://ceciliafurstenhoff.blogg.se/
Postat av: Lill Addy

ser underbart ut!!! håller tummarna för er:-)))Kram

2010-09-20 @ 13:37:40
URL: http://www.roadsend.se
Postat av: Christina björklund

Jag skickar de 50-öringar som jag har i en burk....en bit kommer ni väl....

2010-09-20 @ 16:01:16

Skriv en rad här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0