Inget Sundsvall.

Vi bestämde oss för att avboka Sundsvallresan.

Mira (eftersom hon är sjuk) kommer inte kunna gå in i hallen, Milton är för ung för det. Men vi hade tänkt göra resan iaf och träffa människorna efter utställningen och att också träffa två barndomsvänner till mig.

Men nu pratade jag med veterinären och Mira ska på återbesök (den 4:e oktober) och kolla blodtryck, ta urin- och blodprover, hoppas på det bästa annars så blir det att "gå in" och ta vävnadsprover direkt, sen ska Milton vaccineras och vi är mitt uppe i en budgivning på ett hus också.

Så som ni ser så passar det oss absolut inte att resa iväg. Det känns trist men det är vad som krävs denna gång.

Men förhoppningsvis kommer jag få träffa alla dom jag tänkte träffa, kring jul. Vi har väl sagt preliminärt att resa till Lappland den 19/20 december. Sen stannar vi minst 1 vecka där uppe och åker hem på mellandagarna.

Så vi gör, med båda hundarna, comeback på utställningen i januari i Göteborg.

Kram allesammans!


Kommentarer
Postat av: Christina björklund

Säkert ett klokt beslut......Fler tillfällen ges, var så säker!!!!

2010-09-23 @ 14:39:34
Postat av: Lill Addy

Ja jag tycker ni gör helt rätt!!! Det går fler tåg...och var sak har sin tid:-))) Kramar!

2010-09-23 @ 16:39:30
URL: http://www.roadsend.se

Skriv en rad här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0