Is this how it feels to die?

Tårarna väller ner. Mitt hjärta brister. HUR ska jag kunna gå såhär tills på torsdag?!

Vad som är negativt är ännu oklart. Tester i massor idag, urinprover på onsdag, blodtryck och ultraljud på torsdag.

Mira gick staplande till bilen alldeles groggy, nålstick runt om kroppen.

Min älskling, mitt hjärta. Vi ser tamejfaan till att fixa detta, OAVSETT vad som är fel.

- Jag skriver på bloggen om detta i hopp om att ingen ringer och frågar hur det gått. Jag orkar inte och vill inte prata om det på telefonen, det är för jobbigt för mig. Därför finns allt ni behöver och vill veta, precis här.

Niklas säger: "tänk inte det värsta nu". Men nog faan gör man ju det!






Kommentarer
Postat av: mor

Jag håller med Niklas...tänk inte det värsta. Men jag förstår att du är orolig. Men vi får hoppas att det går att medicinera. Krama Mira från mig.

2010-09-06 @ 20:37:32

Skriv en rad här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0