Jöbb!

Jepp, jag har jobbat och slitit hela helgen så Niklas och Mira har bara varit hemma och tagit det lugnt. Det känns bra att bara göra ingenting nu när Mira går på alla olika mediciner, vilket för övrigt gör henne sjukt dålig i magen. Riktig sörja till bajs.
Men hon äter bättre och bättre iaf och är mer pigg för varje dag!

Imorgon ska jag dock ta en liten utflykt med henne så hon inte bara för vara stilla. Kommer ta bilder också på denna fula hund då! :) Jag ska även ta kort på världens bästa koppel som jag köpt.

Dags för en kvällspromemad innan det är läggdags.

Kram kram!

Kommentarer
Postat av: Christina

Allt vill vi se i fotoväg....doesnt matter om hon är ful i pälsen...huvudaken att hon ÄR!!!!!

2010-09-13 @ 19:47:08

Skriv en rad här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0