Mira och Milton.

Ja, nu är han verkligen varm i kläderna, lillpojken! .. och vet ni vad? Det är en pratare! Vilka ljud han försöker sig på, haha.

Men allvarligt talat så är detta en underbar valp. Han har fart i sig när han busar, men ändå väldigt lugn och cool. Han är sjukt kelig.

Kiss hit och dit, nu är man tillbaka till det och det är sååå härligt! :)

Gäst"sängen". Tro det eller ej men det ligger en människa där under Mira.


Hittat tillrätta i biabädden.


Det ska börjas i tid, eller hur Lillemor?! ;)


Ute på baksidan och leker.








"Ja, vad ska man säga.. Jag fattar inte vad den dära lilla saken gör i mitt hem. Jag undviker honom gärna, men när han väl får igång mig att busa och jag busar tillbaka så skriker han när jag petar på honom? Han är så liten och klumpig och han kissar på golven! Jag vet inte riktigt vad det är meningen att jag ska göra med honom. Matte och husse får sköta det där.. Änsålänge." //Mira


Kommentarer
Postat av: Cecilia

Gud så söta dom är!

2010-09-23 @ 11:48:02
URL: http://ceciliafurstenhoff.blogg.se/
Postat av: Lillemor

Sova sova säng säng säng...han har de bättre i sin bia!!! =))) hahahha...men iaf, mamma Twaila är ju en pratare =) kram från oss 0)

2010-09-23 @ 12:48:53
URL: http://www.123minsida.se/norrlandssanktisar

Skriv en rad här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0