Mira på semester.

Japp, Mira och Niklas är på landet och mår gott i solen i en båt tillsammans med ett fiskespö. Gissa om man är avundsjuk? Det var flera veckor sen sist jag fiskade. Men alla helger går ju åt till att jobba nu.
- Prioriteringar.

Solen lyser på Göteborg och det är varmt ute. Stadsborna kallar detta väder för höstväder, men Trust Me, It's hot!
Detta "höstväder" är lika varmt som Arvidsjaurs högsommarvärme, om det ens räcker. Minusgraderna smyger sig på där hemma i lappland, och jag är glad för att vara västkustare i denna årstid.

Jag längtar verkligen efter att få komma iväg till sundsvall på mittnordenutst. Hur jag själv tror det kommer att gå, berättar jag inte. Men oavsett som kommer jag få träffa underbara Lill och Lillemor. :)

Mira har ju en brännskada från i sommar, på nosen. Nosen har varit helt rosa men läker sakta tillbaka. Frågan är om det hinner läka innan s-svall?

Hur liten och söt får man se ut egentligen?

Kommentarer

Skriv en rad här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0